Jump Along







Köpte min efterlängtade Jumpsuit igår. Ett riktigt kap, halva reapriset, och hur skön som helst.

Och, som ni ser fick jag även tag på.. Den ännu mer efterlängtade "Halsremsväskan".
Det var exakt på pricken den som jag hade sett. Dom hade kanske fått in dem igen, eller så var den kvar från förra året, var för uppspelt för att fråga. Man kan även använda den som "senilband" till solglasögonen, eller alternativt rent ut sagt lägga glasögonen i.

Har precis målat mina naglar orange och känner hur färgen skär sig mot min vinterbleka hud, men jag tänker på ett orange hus med vita knutar på en bergstopp utanför Barcelona. Det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fynderska är vad du är!:D

2010-01-20 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0