It's All About The Hair.

Det är liksom håret som gör allt.
Hårkrav:
- Vara snyggt när jag vaknar så att jag slipper göra iordning det.
- Vara lent, lätt, bra stadga och med lite lagom självfall.
- Vara glänsande, men samtidigt matt, inte för mycket av det goda.
- Långt, fräscha toppar...

Ja litan av motsägelser kan bli oändlig, dock så har jag en bild av hur jag vill ha det.
Närmare bestämt såhär:


Jag var och klippte mig idag och det var otroligt skönt att få bort de tunga döda topparna, men ja, det ser ju nästan lika ut som innan, men uppfräschat.

Jag är på jakt efter ett bra värmeskydd, något effektiv och gör håret sädär återfuktagt och härligt efter, utan att göra det för tungt.
Jag har spanat lite och hört bra om tresemmes värmeskydd:


Jag kan dock inte bestämma mig för om jag ska köpa ett värmeskydd i spray eller creméform..
Har någon några bra tips så är de välkommna!
/Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0