Celebration

Idag har jag haft en sjukt underbar dag. Jag har legat och kollat på tv-serier hela dagen. Började med ett Ugly Betty avsnitt, sedan fortsatte jag vidare till Sex & The City, The Hills och tillslut Americas Next Top Model - Short Edition. Det sistnämnda är Tyra's nya påhitt, top model för korta tjejer. När kommer detta till Norden och behöver man vara fotogenisk? Om inte, I'm in!

Sen kunde inte jag och Linnea bestämma vilken biofilm vi skulle se så det resulterade i att hon kom hem till mig och såg på Harry Potter - and The Half-Blood Prince.
Vad kan man säga? Hp and I go way back!

Under de cirka Fem minuer jag var ute för att möta Linnea passade jag på att inviga de nya skorna.



Ps. Ser fram mot Skylten den 15de! Ds.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

HP for the win!!!

2010-01-05 @ 23:42:19
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0