You Know When You're Right

Kisby Dry Shampoo Powder
Kisbys torrschampo 110kr åhlens

Har aldrig hittat detta i affär under 4 års tid. Detta kan ha sin förklaring i att jag bor i Norrköping. Och jag är för lat för att förstå mig på det där med internetshopping.

Igår, en ljuv fredageftermiddag så var den bara där. Den var lite undangömd, men den fanns.

Åkte hem och provade, lite krångligt då den är i puderform, men recis som med "dust it" är ju hålen lite förstora och det är lätt att det blir puder över hela badrummet. Då finns den fantastiska lösningen: Tejp!
Väldigt oglamouröst, men det fungerar. Jag tejpade iför 3 av fem hår, och sedan kunde jag pudra direkt i hårbotten. Fungerar allderles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

plötsligt händer det;)

2010-02-06 @ 13:53:32
URL: http://syas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0