A Mania

Okej, nu är det såhär att, som ingen av er vet: jag har satt köpstopp på skor för mig själv.
Detta tar mig väldigt hårt, då det har gått en hel vecka sedan jag köpte ett par nya, svarta, väldigt sköna stövlar.. Jaja, livet är hårt ibland. (Jag försöker dock lindra min abstinens genom att få andra att köpa skor till sig själva.. Det går inte så bra.)

Men jag klarar av det.
Men som ordspråket lyder: Titta men inte köpa!

Så vi tog kort på ett par snygga skor, av märket Whyred. Som tur var, var man ju inte kapabel till att köpa dessa skor vare sig man har sko-köpstopp eller ej, men titta får man ju.


Kommentarer
Postat av: Joël

Du kommer aldrig lyckas med ditt köpstopp na na na na naaaa na

MOAHAHAHAHAHAHA

2009-10-28 @ 23:10:43
URL: http://feelingfree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig lyckas med ditt köpstopp na na na na naaaa na

MOAHAHAHAHAHAHA

2009-10-28 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0