Frozen Ice

Idag är det en ruggigt kylig lördag.
Kylan kröp sig in mot benmärgen.

Blev en bäddning-drapåsigkläder-borstatänderna på 3 minuter imorse. Morgonfrillan duger gott och väl.
Åkte ner till stan och skulle fixa lite saker. 1 av 3, nej, det är inte bra nog. Fixar resten på måndag.

Jag åkte dock förbi konsum och köpte en jättegod chokladgräddglass från GB, tänk att det cirkulerar andra glassar i bloggosfären än B&J nu.. Det är stort. Köpte Cola med. Miljövänlig som jag är tog  jag bara en liten fryspåse till. (Det var ju ett oplanerat inköp så jag hade ingen tygkasse med mig..)
Problemet är ju att när min lillasyster lånade cykeln så snodde någon korgen.
10 meter på cykeln och fryspåsen går sönder och allt ramlar ner mitt på gatan..
Cyklade med varorna under armen, vilken traffikfara!

Saknar min kompanjon som sitter borta i Lunnevad och har det mysigt! Förlåt för matförgiftningen förresten! ;)

Ska snart gå de långa 81 stegen till Farmor och Farfar och äta Farsdagmiddag. Och imorgon ska vi till Backus med Morfar C/O.



Bild från tisdagens tema-lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0