Dance To The Radio

Hej hopp.

Idag har jag panikskrivit en novell. Det var en udda upplevelse, men nu är jag klar! Det känns underbart måste jag säga..

I helgen var jag tvungen att panikstäda mitt rum, så det har varit många panikupplevelser på sistone :P. Men jag var alltså tvungen att städa för att min farbror och kusin skulle komma, och de skulle sova i mitt rum.
Här är lite bilder på hur det såg ut innan städningen:







Jag vet inte hur stökigt rum ni brukar ha, men för mig är det här väldigt stökigt..

Det inlägg är lite speciellt tillägnat Emelie G. Vad tyckte du Emelie, var det ett stort rum eller inte? :)

Efterbilderna kommer imorgon..


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tycker att ditt rum är lagom stort o fint! ;) imorgon vill jag se en bild på klockan också ;)

2009-11-11 @ 18:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0